8 Maig, 2020

El museu al teu abast!

Descobrir els museus a través d’un projecte de formació docent

Mestres i educadors del museu cal que ens involucrem d’igual a igual en el disseny de l’activitat i la seva posada en pràctica per aprofitar al màxim tots els recursos i valors que ofereix el nostre patrimoni. No obstant això, és important créixer i formar-nos en un nou escenari pedagògic d’innovació. En aquest projecte plantegem un programa de formació docent a partir del treball crític i l’aprofitament com a recurs de les fonts primàries de la història i el pensament.

• Curs de formació anual Descobrir els Museus acreditat pel Departament d’Ensenyament. Si voleu informació ens escriviu a museualcover@alcover.cat i ens posarem en contacte amb vosaltres
  • Podeu consultar la informació sobre el curs realitzat anteriorment, l’octubre de 2019 Món Triàsic.

Tanmateix, també us oferim altres opcions perquè ens coneguem plegats:

• Visitar el museu acompanyats de la família gratuïtament amb el vostre carnet docent, i així poder conèixer la museografia didàctica “in situ” i la nostra filosofia de treball.
  • Organitzar una reunió de claustre al museu que programem prèviament.  Només cal que ens escriviu a  museualcover@alcover.cat i ens posarem en contacte amb vosaltres.

Demana informació