Els visitants al Museu d’Alcover augmenten un 6,32% el 2017

Durant l’any 2017 han visitat el museu d’Alcover un total de 8.657 persones, una xifra que suposa un augment del 6,32% respecte a l’any anterior. Es tracta de la xifra més important mai assolida pel Museu.

L’increment també s’aprecia en les visites guiades que s’organitzen des del museu: la visita guiada al museu, al nucli antic són les més demandades seguides de la visita guiada al Convent de les Arts o la visita guiada a l’Església Nova.

2017, l’any dels 50 anys del museu

L’aniversari es va celebrar amb la seva gent, recuperant històries i records, es van programar diferents activitats amb entitats i associacions, buscant complicitats que van acabar amb un acte final, les noces d’or d’un museu i el seu poble. Aquesta supervivència en el temps esperem que en un futur acabi madurant i convertint-lo en un espai cultural de referència en la divulgació, promoció i investigació del Triàsic a les Muntanyes de Prades, a Catalunya i perquè no a la resta del món.