Contacontes: Alaki ens parla dels fòssils

Quan:
3 febrer, 2018 @ 11:00 am – 12:00 pm
2018-02-03T11:00:00+01:00
2018-02-03T12:00:00+01:00
On:
Biblioteca Municipal d'Alcover
Plaça d'en Cosme Vidal
1, 43460 Alcover, Tarragona
Espanya
Preu:
Gratuït
Contacte:
Museu d'Alcover
977846452

Contacontes “Els fòssils ens parlen del passat. Aliki” a càrrec d’Irina Cervera.

La biblioteca i el museu d’Alcover han preparat pel públic infantil una engrescadora activitat per aprendre moltes coses sobre els fòssils i la història de la vida a la terra.
La contacontes, Irina Cervera, explicarà una divertida història, molt interessant, inspirada en la descoberta d’un fòssil. Aliki és el nom de l’autora i a la vegada il·lustradora d’aquest relat per nens.
¿Què és un fòssil? Un fòssil és qualsevol cosa que s’ha preservat d’una manera o altra, i que pot parlar-nos de la vida a la terra ara fa milions d’anys. De vegades és una antiga fulla en una roca; un mamut congelat fa milers d’anys; o l’esquelet d’un dinosaure que hi ha fossilitzat. Són restes de la fascinant vida animal o vegetal que va poblar la terra fa centenars d’anys, i que ens ajuden a saber i comprendre el passat. Aquesta és la introducció que fa l’autora per endinsar el lector a la història que ens vol donar a conèixer.

En acabar d’escoltar el conte en la biblioteca com que Alcover és una vila molt rica en fòssils, es visitaran els fòssils del museu, tant els que es tenen guardats en el magatzem com els que estan exposats a la sala de paleontologia, indret on s’explica als visitants, tan grans com infants, com era la vida a les Muntanyes de Prades ara fa 240 milions d’anys.

*Aquest acte es realitzarà a la Biblioteca Municipal d’Alcover