Inauguració de l’exposició “Descobrim. Patrimoni als museus i col•leccions de l’Alt Camp”

Quan:
10 novembre, 2017 @ 7:30 pm – 8:30 pm
2017-11-10T19:30:00+01:00
2017-11-10T20:30:00+01:00

Inauguracpart final conte 2ió de l’exposició
“Descobrim. Patrimoni als museus i col•leccions de l’Alt Camp”

Descobrim.  Patrimoni als museus i col·leccions de l’Alt és una exposició produïda i ideada des dels Serveis Territorials de Cultura a Tarragona de la Generalitat de Catalunya.  És una exposició fotogràfica.  El fotògraf és Carles Balsells, amb perfil al web www.territoriscreatius.cat.  L’exposició té dos objectius principals: El de donar a conèixer el patrimoni museístic que tenim a la comarca de l’Alt Camp,  i l’altra mostrar la gran quantitat d’informació de tot tipus que conté un objecte patrimonial.  Per això l’exposició està organitzada en tres parts, en el primer hi ha la fotografia d’un objecte de cadascun dels museus i col·leccions.  En la segona hi ha un detall de l’objecte interessant per a comentar.  En la tercera part hi ha fotografies més creatives o inusuals de l’objecte per poder parlar de la relació que els humans establim als objectes donant-los significats o reinterpretant-los.   El que es vol, en resum es fer que el ciutadà conegui les enormes possibilitats de coneixement i de gaudi i de sorpresa que tenen els objectes museístics.

Organitza els Serveis Territorials de Cultura de la Generalitat