Parlem-ne. Qui i per què ens visita?

Els nostres fòssils marins del Triàsic són un llibre obert per a qui els visita, únics, atractius i, perquè no, sorprenents. I per poder anar més enllà i descobrir també la vida burgesa, el nucli antic i els seus edificis singulars o la nostra cervesa artesanal, hem dissenyat un seguit de visites guiades adaptades a tots els públics perquè «Interpretar el patrimoni és l’art de revelar in situ el seu significat».

Irina Cervera, educadora del museu, ens explicarà el funcionament de les visites guiades que conformen el nostre programa educatiu.

Tanmateix se centrarà sobretot en el projecte pedagògic desenvolupat amb les escoles, tema que va escollir per a realitzar el seu projecte final del Màster de Gestió Cultural de la UB.