novembre, 2019

09novalldayCASTELL, OLI I TRIÀSICALT CAMP AL DESCOBERT!

Event Details

CASTELL, OLI i TRIÀSIC

👨‍👧‍👦👨‍👧Endinseu-vos a Rodonyà, Picamoixos i Alcover per a descobrir els secrets del castell, fer oli al molí i viatjar a les Muntanyes de Prades milions d’anys enrere durant el triàsic.

Des del Consell Comarcal de l’Alt Camp s’ha organitzat una acció de difusió de l’oferta cultural de la comarca: ALT CAMP AL DESCOBERT. Es tracta d’organitzar, de manera puntual, unes interessants i singulars visites combinades de tot un dia, per oferir, sota un suggeridor títol, una gran experiència de descoberta adreçada especialment al públic familiar. L’encant rau en què serà la mateixa gent del territori els qui ens explicaran els seus tresors: la vida dins de les entranyes d’un antic castell ple de records, com fer oli en un antic trull perfectament conservat i descobrir d’on han sortit unes impressionants empremtes de vida marina fossilitzada tot fent la rèplica del peix més gran.

No us perdeu un experiència única en família per l’Alt Camp programada especialment per aquest dissabte 9 d’octubre. Us hi esperem!

👉 https://www.larutadelcister.info/alt-camp-al-descobert-visites-guiades

Time