octubre, 2019

16oct8:00 pm9:00 pmJoan de Ca Piroi, d'Alcover a AndorraInauguració de la mostra durant la FESTA MAJOR

Event Details

Joan de Ca Piroi, d’Alcover a Andorra

Records i imatges d’un religiós que va ser príncep

Es tracta d’una mostra interpretativa sobre qui fou l’arquebisbe-bisbe d’Urgell i copríncep d’Andorra, Joan Martí i Alanis, el qual tingué unes arrels familiars i vitals molt vinculades al poble d’Alcover. Es pretén oferir una mirada humana de qui ocupà un dels càrrecs polítics i religiosos més importants de l’últim segle a la península a través d’objectes personals, fotografies intimistes i testimonis de persones que el van conèixer al llarg de la seva vida a través de diversos muntatges audiovisuals. Tot plegat, situa el visitant molt a prop del protagonista de l’exposició i el converteix en un espectador més del seu llegat vital.

La inauguració de la mostra és el dimecres 16 d’octubre a les 8 del vespre. Sala d’exposicions temporals del museu.

La mostra romandrà oberta fins al 15 de desembre.

Produïda pel Museu (Comissari: Xavier Pete)

Time

(Dimecres) 8:00 pm - 9:00 pm