Èxit de participació en les activitats d’estiu del museu

Dins del cicle de Nits a la Fresca, el Museu d’Alcover va organitzar dues activitats especials per dinamitzar unes visites engrescadores i refrescants.

Per una banda, el passat 14 de juliol, més de 150 persones van visitar el campanar, descobrint-ne els secrets que s’hi amaguen i gaudint d’una experiència nocturna on van poder conèixer també les diverses etapes constructives de l’església Nova des de les entranyes. L’activitat va comptar amb la col·laboració d’Ans Educació

Per l’altra, el passat dijous 27 i el divendres 28 de juliol, el museu es va convertir en un “sit specific” on les arts escèniques, la intriga i la imaginació van convidar als visitants a viure una nit fantàstica dins d’un museu. Expedient Batistó ens va obrir les portes al passat, amb una història tèrbola i misteriosa que ha deixat seqüeles a la casa noble on avui hi ha les nostres esplèndides exposicions. Els més valents i aventurers es van endinsar al museu per alliberar a la petita Julieta de la maledicció de la seva tieta Consol. L’activitat va estar produïda conjuntament entre el museu i la companyia de teatre local, Premium Actors.

Arran de l’èxit que ha tingut “Expedient Batistó”, l’organització treballa a fixar noves dates per repetir l’espectacle.

Durant el mes d’agost, s’han programat visites en família i visites guiades. Consulta la nostra agenda del web o fes clic aquí.

expedient_batisto