8 Maig, 2020

Museu i escola caminem plegats

El taller MUSEU I ESCOLA CAMINEM PLEGATS dirigit a les escoles permet descobrir les dues exposicions del museu: Triàsic, explosió de vida i Ca Batistó, modernitat burgesa, de manera competencial i a la vegada, com un recurs educatiu a partir del patrimoni que afavoreix la percepció i expressió d’emocions, la construcció d’un comportament interdisciplinari, el desenvolupament d’estratègies i habilitats d’investigació, la interpretació de significats i la presa de decisions.

Objectius didàctics

• Apropar el món dels fòssils i la vida passada de manera fàcil i divertida interpretant el seu significat.
  • Col·laborar i oferir als centres un espai per compartir el nostre patrimoni i treballar plegats per reforçar les competències bàsiques curriculars.
  • Posar a l‘abast del professorat un nou recurs pedagògic com a complement al treball dins de l’aula.
  • Fomentar el coneixement científic a través de la cooperació, la reflexió i la comunicació.
  • Incidir en la importància de l’educació a partir del patrimoni i la interacció amb el món físic.
  • Viure una experiència cultural inoblidable en un espai d’intervenció cultural modern i enriquidor.
  • Desenvolupar en la ciutadania diversos valors i promoure principis com la creativitat i igualtat

Horaris i tarifes: de dilluns a dijous – 9 h a 14 h. Durada de l’activitat 2 h aprox. És necessari concertar visita. Entrada estudiants (taller): 4,00 € / Entrada estudiants (només visita guiada): 2,00 €. *Si el grup-classe no supera el nombre de 20 alumnes, preu del taller tancat de 80,00 €, aforament màxim 60 alumnes.

On anar a dinar a Alcover si anem al museu d’excursió amb l’escola?

• Plaça Lluís Companys a 400 metres del museu (amb zona de lleure i un espai ampli per menjar)
  • La Font Fresca a 800 metres del museu (vora el riu Glorieta)
  • L’Ermita del Remei a 2,9 km del museu (amb zona de pícnic). Cal autocar.
  • Mas de Forès a 3,8 km  del museu (amb zona de pícnic i WC). A peu pel camí de l’Albiol: 1 hora

Tenim altres espais culturals per a visitar i fer una activitat a prop del museu?

• La casa museu de la mel
  • Safari fotogràfic pel nucli antic (museu)

Demana informació