El museu “viu” la Fira de Bandolers 2018

Un cop més el Museu “viu” la Fira de Bandolers i es prepara per a oferir al públic un seguit d’activitats, un “tast “de l’oferta cultural que es pot gaudir al museu durant tot l’any: tallers en família, rutes i visites guiades, tastos gastronòmics, etc.

Enguany hem inaugurat una reforma museogràfica de la sala de paleontologia amb l’objectiu de fer valdre la importància del Triàsic a les Muntanyes de Prades i apropar la col·lecció als nens i nenes que ens visiten. Per això, s’ha creat un espai infantil que submergeix els infants a un món fantàstic on coneixen el peix Pedra, mentre que pel nostre públic jove i adult s’han incorporat recursos audiovisuals i tàctils que ens mostren un nou relat. La fira és una bona oportunitat per a visitar Alcover i endinsar-nos a descobrir els secrets d’uns fòssils marins d’importància mundial que des de fa poc més de mig segle el museu protegeix i difon.

Tanmateix també inaugurem l’exposició bianual de l’artista Jordi Isern que just acaba d’arribar del Japó on ha exposat al bell mig de Tòquio, concretament al barri de Shinjuku. A principi d’any ja hi va inaugurar una mostra a la localitat de Mishima. L’artista sempre aprofita les seves estades al país nipó per a desenvolupar una interessant tasca educativa i d’inclusió social, a partir del disseny i la realització de tallers pedagògics vinculats a la seva producció artística.

A més a més el Centre d’Estudis Alcoverencs ha escollit per aquesta edició de la fira l’espai Ca Batistó del museu per a presentar-hi la Roda d’Art. El convidat és  l’Aleix AntillachLeix, arquitecte i artista interdisciplinar tarragoní que des de fa uns anys viu a Alcover i ja és com de casa.

No oblideu consultar tota la programació de la Fira a l’agenda del nostre web, els dies 11,12,13 i 14 d’octubre