20 Maig, 2020

Situem-nos abans de començar

I LLEGIU ATENTAMENT LES NOSTRES INDICACIONS…

PER QUÈ SOM TAN ESPECIALS?

No sé si sabeu que som un museu amb una important col·lecció de fòssils marins trobats a les pedreres d’Alcover-Mont-ral del període Triàsic. Aquest període de la història de la Terra és molt important perquè la vida es va desenvolupar de manera extraordinària, poc després que importants erupcions volcàniques provoquessin una extinció massiva d’animals i plantes al planeta Terra. D’aquí que a l’exposició del museu li hem posat el títol “Triàsic, explosió de vida”.

ANEM PER FEINA?

El que us proposem fer en aquesta visita virtual és un petit tast dels secrets de la nostra col·lecció de fòssils, acompanyant a la Montse a investigar un fòssil que ens acaben de portar d’una de les pedreres del nostre poble. Cal que aneu llegint vosaltres o amb l’ajut dels vostres pares i mares el text que us situarà en un context real. Veureu vídeos que us donaran informació, aprendreu perquè investiguem…, sempre seguint les indicacions que us anem donant i posant molta atenció en fer bé les tasques que us encomanem.

Edat recomanada per la visita virtual: famílies amb nens i nenes de 6 a 10 anys

.